Resultater fra Kokstad

Resultatene fra Equinor BIL sitt løp på Kokstad er nå lagt ut i terminlista. resultater, strekktider, strekktider pr løype

Melding til arrangører: postenheter 37 og 39 ute av bruk

Postenhetene med nr 37 og 39 er defekte eller har dårlig batteri, og må derfor ikke brukes på løp inntil videre! Nye enheter blir bestilt, men det er 2-4 ukers leveringstid. Listen over tilgjengelige postbukker er oppdatert.

Resultater fra Norvik

Resultatene fra Skogselskapet BIL sitt løp i Norvik er nå lagt ut i terminlista. resultater, strekktider, strekktider pr løype Pga. at posten med kode 35 var feilplassert i starten av løpet har vi annulert strekkene før og etter denne posten. Dvs. strekkene fra post 5 til 7 i A-løypa, og fra post 2 til 4 i B-løypa.

Riktig nr for Vipps-betaling: #516407

Det korrekte Vipps-nummeret for betaling av startkontingent er fortsatt 516407 - Orientering Hordaland Bedriftsidrettskrets. Det er dette nummeret som står i innbydelsene og på plakater ved påmelding. Vær vennlig å sjekke at du benytter dette nummeret, IKKE det gamle (15041)! Vi har fått melding om at noen løpere fortsatt benytter det gamle. For ordens skyld: Det korrekte nummeret har vært i bruk og annonsert i over et år nå, det er altså ingen endring nå.

Resultater fra Havet

Resultatene fra Eikner BIL sitt løp på Havet er nå lagt ut i terminlista. resultater, strekktider, strekktider pr løype

Resultater fra Kanadaskogen

Resultatene fra Tryg BIL sitt løp i Kanadaskogen er nå lagt ut i terminlista. resultater, strekktider, strekktider pr løype

Slutt på DNBs Totalkonsept-avtale

Viktig melding til arrangører og alle som løper for DNB: DNBs Totalkonsept-avtale opphørte fra nyttår, så DNB-løpere må nå betale vanlig startkontingent på hvert enkelt o-løp. Totalkonsept-avtalen gå fri tilgang til bl.a. alle bedrifts-o-løp for alle DNB BIL-medlemmer.

Gjenglemt bukse og briller

En løper (Atle Alvheim) glemte igjen en svart Trimtex overtrekksbukse på NHH-løpet. Hvis noen har sett den eller fått den med seg hjem så kontakt gjerne en i o-utvalget.
Et par o-briller ble gjenglemt på løpet, de ligger i utstyrshengeren. Eieren kan kontakte neste ukes arrangør, Tryg, for å få dem tilbake.

Resultater fra NHH

Resultatene fra NHH BIL sitt løp ved NHH er nå lagt ut i terminlista. Pga. tekniske problemer med postbukk nr. 37, som var post nr 5 i A-løypa og nr 2 i B-løypa, har vi fjernet disse postene fra løypene. Dvs. at strekktidene som vises er hhv. fra post 4 til 6, og fra 1 til 3. resultater, strekktider, strekktider pr løype

Velkommen til 2019-sesongen

O-utvalget ønsker alle gamle og nye løpere velkommen til ny sesong! Terminlista er klar, den inneholder foreløbig 15 individuelle løp som vi har fått arrangører til. Det første løpet arrangeres onsdag 10. april, dette er et sprintløp som arrangeres av NHH BIL ved NHH, innbydelse ligger i terminlista. Det blir utdeling av deltakerglass og medaljer for sesongen 2018 på de 2-3 første løpene.

Litt informasjon om årets sesong:

  • Startkontingenten er fortsatt kr. 100,-.
  • Ordningen med Vipps-betaling av startkontingent og brikkeleie videreføres, i tillegg til kontant betaling. Veiledning for bruk av Vipps ligger her. Husk å gjøre ferdig betalingen før du kommer fram til påmeldingen for å unngå kø! Ta gjerne skjermdump/bilde av betalingskvitteringen og vis ved påmelding.
  • Det kreves 8 løp for å få deltagerglass i år, og antall tellende løp på rankingen er 8. Alle individuelle løp teller på glasslista.
  • Jfr. vedtak på Miniårsmøtet 2018 arrangeres det ikke Rådsmesterskap/BM-løp i 2019.
  • Vi oppfordrer alle som skal bytte klubb, klasse (alder eller løype) eller brikkenummer til å sende en epost om dette til resultatservice@o-bergen.no senest tirsdag 9. april. Da oppdateres datasystemet med endringene før første løp, slik at det blir mindre påmeldingskø og arrangørarbeid på selve løpet.
  • For å redusere papirarbeid for løpere og arrangører vil vi også i år på de fleste løpene ha elektronisk påmelding med brikkeavlesning også for løpere som har løpt bedriftsløp tidligere men som har ny brikke eller leiebrikke. (Leie)brikken legges da på en avleserenhet, tilsvarende påmelding med fast brikke, og man oppgir navn som arrangøren søker opp i datasystemet.
  • Endringer, rettelser o.l. til resultater må sendes til resultatservice@o-bergen.no senest to arbeidsdager etter at resultatene er publisert. Dvs. vanligvis iløpet av fredag etter onsdagsløp.
  • Vi oppfordrer flest mulig av dere som planlegger regelmessig deltagelse på løpene til å stille med egen brikke, som kan bestilles fra bl.a. Idrettsbutikken. De som låner brikker fra eget bedriftsidrettslag må i størst mulig grad låne en fast brikke som følger personen. Dette letter arbeidet for arrangørene våre, og minker også sjansen for feil på resultlistene.
  • Vi oppfordrer alle til å lese årets Oppmannsnotat.
Syndiker innhold