Nytt fra o-utvalget

Terminliste
Terminlista for 2014 er nå så å si klar, vi mangler bare arrangør til nattløpet 1. oktober. Første løp blir gateløp på Landås 2. april og arrangeres av HIB. CSC arrangerer stafett på Fløyen 4. juni.

Forhåndsregistrering av klasse- og klubbytter
Nytt år og ny sesong medfører at en del løpere skal bytte klasse og/eller klubb. I år oppfordres løpere som skal gjøre slike bytter til å sende en epost om dette til resultatservice@o-bergen.no i god tid før første løp. Da oppdateres datasystemet med endringene før løpet, slik at det blir mindre påmeldingskø og arrangørarbeid på selve løpet.

Nye o-utvalgsmedlemmer
Nytt år betyr rullering på medlemmer i o-utvalget. Frode Helmich Pedersen og Ulf Morten Sandal trer ut etter vel gjennomført 2 års tjeneste, takk for flott jobb! Nye medlemmer er Jan Terje Mikkelsen fra Visma og Terje Tangen fra BKK, velkommen skal dere være! Jan Terje overtar som sekretær og terminlisteansvarlig etter Ulf Morten, Terje blir styremedlem og Trude Ottesen Kåstad overtar ledervervet etter Frode.

Garasjeplass til utstyrshenger
Som informert om på miniårsmøtet har avtalen vi hadde om garasjeplass til utstyrshengeren vår utløpt. Vi hadde en midlertidig løsning med leie av Roy Kenneth Hansens private garasje, men denne løsningen er blitt stoppet av bedriftsidrettens styre. Derfor er vi nå på jakt etter en ny garasjeplass, primært i vinterhalvåret og sommerferien. Er det noen av våre klubber som en plass til disposisjon/utleie? Ta isåfall kontakt med o-utvalget!

Vurdering av arrangementer
Hvert år kårer vi årets arrangement blant alle bedrifts-o-løpene som arrangeres i løpet av året, og arrangøren premieres. Til dette trenger vi noen frivillige løpere som kan gjøre en vurdering av de løpene de deltar på. Vi trenger løpere i alle løyper, både A, B, C og N, helst to fra hver løype. Er du en ganske aktiv bedrifts-o-løper som regner med å delta på minst halvparten av sesongen, og kan tenke deg å bruke 10-20 minutter etter hvert løp til å fylle ut et vurderingsskjema? Da trenger vi din innsats, så ta kontakt med o-utvalget v/leder Trude Ottesen Kåstad. Vurderingsskjemaet består av ca. 10 kategorier som man skal gi tallkarakter på. I tillegg er det ønskelig med en kort skriftlig vurdering av løypene som en tilbakemelding til hver enkelt arrangør.

Mvh
O-utvalget v/Øistein Stemme