Gjennomgang av nytt tidtakingsystem for våre arrangørers dataansvarlige mandag 4. mai kl. 17:00

Til dere som er ansvarlige for tidtaking og datasystem på våre løp:
Vi har nå i vår tatt i bruk nytt datasystem på bedrifts-o-løpene, nærmere bestemt nye PCer med nyeste versjon av eTiming. Mandag 4. mai kl. 17:00 blir det en felles gjennomgang av det nye systemet for våre arrangører som ikke har arrangert løp ennå. Fokus blir spesielt på ting som er nytt/endret siden i fjor, og også vanlige feilsituasjoner som kan oppstå, og mulighet for spørsmål o.l. Varighet ca. 2 timer. Jeg håper så mange som mulig av de dataansvarlige for vårens arrangementer har mulighet til å stille, og ber om at de som stiller sender meg en melding om det på oestemme@gmail.com eller mobil 41 92 73 88. Sted: Brady Energys lokaler i Fjøsangerveien 50 D. Ved behov blir det en ny gjennomgang for høstens arrangører etter sommerferien.